LEE’S KITCHEN.
EAZY AS 1, 2, 3.









Het Antwerpse fast casual restaurant Lee’s Kitchen gelooft in simpel. Alleen zo krijg je het allerbeste Aziatische eten. Je neemt een gloeiendhete wok, snoeiverse ingrediënten, een paar knallers van smaakmakers. Et voilà.
Hetzelfde geldt voor het bestelproces. Simpel, want nummertjes. Die focus op eenvoud leidde tot de conceptgedachte én payoff Easy as 1, 2, 3. De brand identity die eruit volgde, draait om eenvoud. Een beperkt kleurenpalet in typisch Aziatische kleuren, frisse fotografie, vette letters en nummers spelen in alle uitingen een belangrijke rol.
Dus dont’ be a number just order one!
#Concept, #Branding, #Idenitity, #Signage, #PosTools, #Typography, #Clothing, #Flyers, #Posters, #MenuDesign, #WebDesign, #Packaging. #Logo,
Hetzelfde geldt voor het bestelproces. Simpel, want nummertjes. Die focus op eenvoud leidde tot de conceptgedachte én payoff Easy as 1, 2, 3. De brand identity die eruit volgde, draait om eenvoud. Een beperkt kleurenpalet in typisch Aziatische kleuren, frisse fotografie, vette letters en nummers spelen in alle uitingen een belangrijke rol.
Dus dont’ be a number just order one!
#Concept, #Branding, #Idenitity, #Signage, #PosTools, #Typography, #Clothing, #Flyers, #Posters, #MenuDesign, #WebDesign, #Packaging. #Logo,
PROJECT INFORMATION
Lauched: 2017
Agency: Zware Jongens
Copywriting: Mathieu Winkel
Graphic Design: W.v.Groenland
Lauched: 2017
Agency: Zware Jongens
Copywriting: Mathieu Winkel
Graphic Design: W.v.Groenland
CONCEPT IDEA
“Numbers are a big part of Chinese culture. For outsiders it’s a classic Chinese menu. We created a branding based on numbers witch reflect traditions & humor.”
“Numbers are a big part of Chinese culture. For outsiders it’s a classic Chinese menu. We created a branding based on numbers witch reflect traditions & humor.”